Поскаржитися директору

Поскаржитися директору

У цій категорії Ви можете написати скаргу, або пропозицію по удосконаленню роботи нашої компанії.

Даний лист буде направлено безпосередньо керівнику компанії. Внаслідок чого будуть вжиті заходи щодо вирішення питання.

Відповідь на скаргу, пропозицію буде здійснено протягом двох тижнів при необхідності. На ваш запит буде обов`язково зреаговано та будуть прийняті необхідні міри для усунення притензій.

Для того щоб написати скаргу або пропозицію потрібно заповнити форму наведену нижче.

Заповніть всі поля заявки і натисніть «відправити»
(Всі поля  мають бути заповнені в обов’язковому порядку)

Ми завжди забезпечуємо безперебійність роботи обладнання Ваших систем!

Якщо ви наш абонент, Вам буде зручніше скористатися “Кабінетом абонента” !

Поскаржитися директору:



Швидкі відповіді

Ми можемо відповісти на наступні Ваші запитання.

Як підключитися до домофону?

Як підключити квартиру до домофонної системи, яку обслуговує наша група компаній?

При бажанні підключити Вашу квартиру до домофону і відчути всі переваги користування системою Вам потрібно:

  • оформити заявку на індивідуальне підключення на сайті або зателефонувавши в колл-центр;
  • укласти договір на подальше технічне обслуговування домофонної системи (в момент монтажу у вашій квартирі домофонної трубки).

Вартість трубки, установки та підключення до системи можна дізнатися, зателефонувавши до колл-центру.

Де купити чи як замовити ключ з доставкою?

Купити ключ Ви можете в одному з офісів нашої компанії. Дізнатись адреси офісів Ви можете в розділі «Контакти».

Замовити ключ з доставкою можна:

  • скористатися формою «Купити ключ з доставкою», яка знаходиться на головній сторінці та заповнити всі поля вказані у формі, або, якщо ви наш абонент, то зручніше скористатися «Кабінетом абонента»;
  • зателефонувавши нам в колл-центр, замовити модель ключа та домовитись про зручний для Вас спосіб доставки.
Вам надійшла квитанція з неіснуючим боргом?

Не біда, таке іноді буває, в силу багатьох причин:

  • Неправильного заповнення, або не заповненням взагалі, абонентом( працівником банківського відділення) адреси, або коду абонента. По прізвищу знайти в базі потрібного абонента набагато тяжче;
  • збоїв в програмному забезпеченні компанії;
  • фізичної помилки оператора компанії та інші.

Для вирішення даного питання вам потрібно:

  • скористатися формою «Задати питання», яка знаходиться на головній сторінці та заповнити всі поля вказані у формі, прикріпити фото, чи скан-копію квитанції, або ж зручніше скористатися «Кабінетом абонента»;
  • зателефонувавши нам в колл-центр та повідомити про дану проблему.
Де та якими способами можна сплатити платіжку за техобслуговування домофонної системи?

Основні способи оплати:

  • у відділеннях Приватбанку, Ощадбанку, А-Банку та інших банках при наявності квитанції;
  • за допомогою терміналів розміщених у відділеннях Приватбанку та Ощадбанку;
  • за допомогою платіжних терміналів «EasyPay» та «I-Box»;
  •  через системи електронних платежів «EasyPay» та «ПриватБанк», які знаходяться в «Кабінеі абонента»;
  • в одному з офісів нашої компанії. Дізнатись адреси офісів Ви можете в розділі «Контакти».

Задати будь-яке питання, яке Вас цікавить Ви можете скориставшись формою або зателефонувавши нам за телефонами указаними в “Контактах”

м. Київ

  • вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (044) 332-36-89
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
м. Бориспіль
  • вул. Київський шлях 14а, ТЦ "Вулик", 2 пов. офіс 15
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (044) 332-36-89
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
м. Івано-Франківськ
  • вул. Вовчинецька 26 (1-й поверх, вхід з лівого торця будинку)
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • 0342) 743-900
  • (097) 039-19-52
  • (050) 517-65-30

www.ds-group.net.ua © 2006-2019