Поскаржитися директору

Поскаржитися директору

У цій категорії Ви можете написати скаргу, або пропозицію по удосконаленню роботи нашої компанії.

Даний лист буде направлено безпосередньо керівнику компанії. Внаслідок чого будуть вжиті заходи щодо вирішення питання.

Відповідь на запитання буде здійснено протягом одного тижня.

Для того щоб написати скаргу або пропозицію потрібно заповнити форму наведену нижче.

Заповніть всі поля заявки і натисніть «відправити»
(Всі поля  мають бути заповнені в обов’язковому порядку)

Ми завжди забезпечуємо безперебійність роботи обладнання Ваших систем!

Поскаржитися директору:



Швидкі відповіді

Ми можемо відповісти на наступні Ваші запитання.

Як підключитися до домофону?
Де купити чи як замовити ключ з доставкою?
Вам прийшла квитанція з неіснуючим боргом.
Виникли труднощі, пов`язані з оплатою за техобслуговування домофонного обладнання.

Задати будь-яке питання, яке Вас цікавить Ви можете скориставшись формою або зателефонувавши нам за телефонами указаними в “Контактах”

м. Київ

  • вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (044)394-51-22
  • (067)826-72-66
  • (073)015-02-11
  • (050)086-90-21
м. Бориспіль
  • вул. Київський шлях 14а, ТЦ "Вулик", 2 пов. офіс 15
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (044) 332-36-89
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
м. Івано-Франківськ
  • вул. Вовчинецька 26 (1-й поверх, вхід з лівого торця будинку)
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • 0342) 743-900
  • (096) 041-41-00
  • (050) 517-65-30

Copyright © 2018. All Rights Reserved